Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, June 27, 2006

Min mave knurrer

Jeg er sulten, men det er lidt for tidligt at spise frokost. Jeg har glemt mit kamera, så jeg kan ikke tage billeder af min mad. Øv. Indtil nu har jeg spist havregrød med smør og kanelsukker, en tryksnegl, en halv overmoden banan og en overmoden abrikos. Jeg bliver snart deprimeret. Jeg glæder mig til at spise frokost, som står på det samme som i går. Jeg ved ikke, hvad jeg skal have at spise i aften, men Cofoco Le Marché kunne være et godt bud. Nu må vi se, hvad dagen bringer. Jeg har mest af alt lyst til at forlade kontoret og tage hjem og kokkerere og drikke noget ordentlig espresso med varm mælk. (Nescafé kan man altså godt blive træt af)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home