Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Monday, September 10, 2007

Vietnam i mit eget køkken


Hjemmelavet peanutsovs, gulerødder, bønnespirer, sambal oelek og sød chilisauce (hvorpå der står: Vidste du, at thailandske elefanter har dårligt syn og kun kan se skarpt i ca. 1o meter? - øh, nej, men det ved vi så nu. TAK!)


Vietnams svar på Tom Yum og så med glasnudler. Smagte forrygende - tog 15 minutter at lave.


Så var der de friske forårsruller med rejer, salat, glasnudler, gulerødder og mynte. Det var her peanutsovsen kom ind i billedet.
Posted by Picasa

2 Comments:

At 9:01 PM, Blogger lovestories.dk said...

Hej Elnif

Ganske beriget af oplysningen om elefanter - hvordan har man levet hele livet uden den viden?

Jeg har linket til dig fra vores blog http://madbloggen.wordpress.com.

Kig forbi :-)

Mvh. Eva

 
At 11:01 PM, Blogger Elnif said...

Ja, det er ikke altid lige til at sige, hvilken ekstra viden man får af at være madglad.

Tak for linket.

 

Post a Comment

<< Home