Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Monday, September 21, 2009

Frokostsushi


"Hvad skal jeg med min risrest?," tænkte jeg i dag.

Jeg besluttede mig for en omgang wannabe-makis bestående af min jasminris-rest, røget laks, avocado og agurk rullet i en noritang-plade. Hertil syltet ingefær og soya med wasabi.

Wannabe, fordi det ikke er sushiris med riseddike, og fordi det er røget laks. Men meget appetitligt og lækkert alligevel, vil jeg sige.
Posted by Picasa

1 Comments:

At 10:37 PM, Blogger Sara said...

mmm, de ser gode ud! Er ret imponeret, var glad hvis jeg fik rugbrød til frokost, da jeg var på barsel. Forsøger mig i øvrigt også ud i madblogosfæren (www.spisop.dk).

 

Post a Comment

<< Home