Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Saturday, December 30, 2006

Julefrokost

Her er lidt af de lækkerier, der blev serveret for mig 2. juledag hos mine svigerforældre.





Udover hvad I ser på billederne, var der en lækker hjemmelavet stegt sild i tomat, en rød kryddersild, æg, leverpostej, små dejlige ærter og andre ting ...

Jeg har altså sovet i timen i julen. Jeg tror, al den mad har gjort mig træt og fået mig til at lægge hjernen på hylden. For god ordens skyld skal jeg også skrive, at jeg den 25. december fik serveret fantastisk frokost hos mine egne forældre. Her bestod maden af:

Min farmors hjemmelavede stegte sild
Min farmors hjemmelavede spegesild
Min fars svenske madeirasild
Røget øl
Min farmors fantastiske fiskefrikadeller
Min fars sprøde fiskefiletter
Min farmors sylte
Min fars kötbullar
Leverpostej
Ost
Min egen friske frugtsalat
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home