Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Monday, January 15, 2007

Sushi på Susu


Jeg havde i mange dage gået rundt med stor lyst til asiatisk mad og nærmere bestemt sushi, så det var skønt endelig at få lysten opfyldt i fredags på Susu i Møllegade. Jeg valgte en 12 boks, hvor der både var maki'er og nigiri'er. Nederst fra venstre: laks med sort og hvid sesam, laks, en indbagt dims, kammusling, tun, reje. Øverst fra venstre: blandede krebse- og lakse-inside-out-maki'er. Det smagte friskt og dejligt. Susu er et hyggeligt, lokalt og uprætensiøst sted. Jeg har været der engang før, og også dengang var det rigtig godt.


Posted by Picasa

2 Comments:

At 4:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Giver dig fuldstændig ret i at de har rigtig god sushi på susu,hvis ikke byens bedste sushi har været der op til 6 gange ,og synes det bliver bedre og bedre.
Andbefaler stedet 100 procent.
Har været på umami flere gange og vil sige at det var bedre på susu

 
At 9:04 PM, Blogger Elnif said...

Jeg har stadig Umami til gode. Hvordan er der dér?

 

Post a Comment

<< Home