Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Wednesday, June 28, 2006

Thai-inspirerede nudler med kokoskylling


Sådan gjorde jeg:

Svitsede hvidløg, ingefær og lidt citrongræs i lidt olivenolie. Tilsatte kokosmælk, vand og grøn karry-pasta. Herefter smed jeg kyllingestykker (af lårfillet - det smager af lidt mere) i og lod det simre, mens jeg snittede grøn og rød peber, mini-squash og champignons. Smed alle grøntsagerne i og tilsatte et par kafir lime-blade og lidt bouillon, hvorefter hele herligheden simrede, til det var færdigt. (Altså jeg tilsatte også lige lidt Maizena udjævnet i vand for at give det en dejlig konsistens). Nudlerne blev kogt som anvist på pakken.

- Autay?
- I'm thai, too.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home