Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Thursday, February 08, 2007

Kantinemad

Nu har jeg så været på mit nye arbejde i tre dage, og jeg har derfor spist frokost tre gange. Og jeg vil sige, at jeg ikke er blevet skuffet endnu. Kvaliteten er fin, og udbuddet er tilfredsstillende. Men ikke exceptionelt på nogen måde. Jeg har opdaget, at der ud over de to (obligatoriske?) dressinger til salaten: 1000 øer og en hvid ubestemmelig en også findes en flaske olivenolie og noget balsamicoeddike, hvilket jo virkelig er rart for mig at kunne putte på salaten.

I går var der noget, de kaldte Ebly suppe som dagens varmeret. Den bestod af forskellige grøntsager, men hvis nogen har et bud på, hvad Ebly er, så sig til!

1 Comments:

At 10:52 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home