Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Thursday, August 03, 2006

Hakkebøf og kantareller

Hakkebøf med kantareller à la crème, nye danske kartofler og salat. Kantareller på en varm pande med olivenolie og smør. Svitse svitse. Salt og peber på. Fløde. Dijonsennep, en squeeze tomatpuré. Smag til med salt og peber. Kartofler skrabes og koges. Salat med indkogt balsamico, olivenolie, salt.


Koldskål med kammerjunkere. Jeg har nu fundet ud af, at man både kan købe overskårne og underskårne (?) kammerjunkere. Nogle er med rund top, og andre er flade. Jeg skal ikke gøre mig klog på emnet, men jeg købte begge slags og vil sige, at min favorit er de underskårne. Koldskålen er fra Thise. Den smager virkelig godt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home