Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Friday, July 28, 2006

Pinligt!

I dag havde jeg så lavet rigtig dejlig mad, bestående af forret, hovedret og dessert. Jeg havde såmænd brugt det meste af eftermiddagen i køkkenet. Og pinligt, ak og ve, jeg har glemt at tage billeder af forret og dessert! Det er såååå irriterende. Derfor må I nøjes med at læse om det.

Forret: Laksehellefisketartar. Fersk laks og hellefisk i små stykker krydret med lidt friske rødløg, sennep, olivenolie, citron, dild, salt peber. Anrettet på et leje af rucola.

Hovedret: Rosastegt oksekød med vindrue/rødvinssauce, nye kartofler og salat.


Dessert: Mousse au chocolat med hindbærcoulis.

1 Comments:

At 3:21 PM, Blogger SW said...

Det kan jo ske for selv den bedste! Det er dette jo bevis for!

 

Post a Comment

<< Home