Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Wednesday, July 19, 2006

Faldet af på den

Jeg ved godt, at det står lidt sløjt til med min madlavning. Jeg får ikke rigtig kokkereret så meget, som jeg gerne ville, og i går var ingen undtagelse. Undskyldninger er der nok af, men den i går var rimelig god, synes jeg selv. Jeg havde været på stranden om eftermiddagen og kom først hjem kl. 19, og så gider man altså ikke købe ind og lave mad. I stedet tøffede jeg forbi Cofoco Le Marché, hvor jeg købte deres aftenmåltid bestående af helstegt fransk poussin med nye søde smørsorterede majs med havsalt, samt poussinsky tilsmagt med estragon suppleret med kartoffelpuré. Til jer, der ikke kender stedet endnu, så er det klart en anbefaling værd. Der kommer også en Cofoco Take Away på Østerbro den 1. august - så ikke vesterbroere/Frederiksberg C-borgere også har noget at se frem til.

I aften kommer jeg heller ikke til at lave mad, da jeg ikke spiser hjemme - så ved I det!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home