Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, July 11, 2006

Salatcentrifuge

En meget smart opfindelse, som jeg ikke ville være foruden, er min elskede salatcentrifuge. Det er genialt at kunne vaske salat og så få vandet sorteret fra. Der er ikke noget mere kedeligt end våd salat, vel?

Man hælder vand i og vasker salaten. Derefter hælder man vandet fra, sætter låget på og drejer håndtaget. Vupti. Centrifugeret salat - fri for overflødigt vand.

Her en illustration:


2 Comments:

At 10:18 PM, Blogger cyclonebill said...

Ja, det er godt nok rocket science. Men det hedder altså en salatslynge.

 
At 10:26 PM, Blogger Elnif said...

Det er sandt, kan jeg godt se. Men centrifuge er bare et dejligt ord - for ikke at tale om centrifugalkraft!

Man kan købe en fin en her

 

Post a Comment

<< Home