Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, July 04, 2006

Morgen-smoothie

Namme-nam, en smoothie er en god måde at starte dagen på. Denne er lavet af frosne jordbær og appelsinjuice. Jeg synes, smoothien er en rigtig god ting i denne varme tid. I dag har jeg været sulten fra morgenstunden (på trods af indtagelsen af en ordentlig portion havregrød), så en smoothie lægger en god bund her om formiddagen, hvor det stadig er for tidligt at spise frokost.

Jeg har allerede grublet en del over, hvad jeg skal lave at spise i aften. Jeg tror, den kommer til at stå på noget pasta på en eller anden måde. Jeg har virkelig meget lyst til pasta i dag! Egentlig synes jeg, at man burde spise pasta til forret hver dag, ligesom de gør i Italien, men det er bare lidt besværligt, når man ikke er hjemmegående (ligesom de fleste kvinder er i Italien). Jeg må overveje, hvordan jeg kommer ud over denne problematik. Om sommeren ser mit ideelle aftenmåltid sådan her ud: En lille portion pasta efterfulgt af lidt kød med lidt grøntsager og til sidst lidt lækker sommermoden frugt.

(Jeg har lavet kommentar-funktionen om, så alle kan skrive kommentarer uden at være logget ind. Jeg håber, du vil skrive en lille kommentar eller komme med et lille fif, hvis der er noget, du har lyst til at dele med mig.)

2 Comments:

At 11:26 AM, Blogger SW said...

ahhh, min mave skriger nu af sult...Kan oplyse at min mor også læser din blog og er DYBT imponeret - og mener at du bør skrive en kogebog (rigtig god ide!)!

 
At 8:45 PM, Blogger Elnif said...

Tak for komplimentet! Jeg mener ikke, at jeg endnu har materiale til at skrive en hel kogebog, men vi får at se ...

 

Post a Comment

<< Home