Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Saturday, July 15, 2006

Vietnamesisk gadekøkken

I går var jeg ude at spise på Lê Lê på Vesterbrogade, som virkelig er et besøg værd. Til forret delte jeg og min medspiser to forretter - en omgang friske forårsruller og en omgang rejer med thaibasilikum. Forårsrullerne var ikke friturestegte, så de havde en helt speciel friskhed over sig. Rejerne smagte fantastisk med thaibasilikummen. Til hovedret fik jeg en kold risnudelsalat med nogle skønne kyllingespyd, som var lækkert krydret - stærkt, men godt. Til hele herligheden en lille Carls Special. Jeg spenderede 200 kroner, og jeg synes, det virkelig var pengene værd.

Til dessert fornøjede jeg mig med en is fra Paradi-is. Jeg fik chokolade og jordbær - mine absolutte favoritter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home