Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Wednesday, September 20, 2006

En halv italiener, der snyder?

Jeg må altså indrømme, at tiden og overskuddet til madlavning ikke helt er det samme, efter jeg er startet med at arbejde fuld tid. Øv øv. Men altså ... I dag gjorde jeg noget, som jeg aldrig har prøvet før. Jeg lavede pizza på en købe-bund (ja, man kan købe fersk pizzadej i en rulle i bl.a. Irma). Nåm, jeg vil faktisk sige, at resultatet var ret fint! Jeg forbagte bunden 5-6 minutter ved 200 grader, inden jeg lage friske tomater i skiver, squash, gul peber og mozzarella på. Den blev inden ovnen lige toppet med lidt origano og olivenolie. Pizzaen var et klart hit - og jeg er faktisk lidt ærgerlig over det, for så er incitamentet for selv at lære at lave pizzadej altså ikke ret stort.

Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home