Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, January 02, 2007

Nytårsmenu


Som lovet er her billede af forretten: Russisk caviar på minitoast, marinerede kongerejer og laks om bøffelmozzarella; pynt: rucola i bedste slut 90'er-stil.




---
Hovedretten må I tænke jer til. Jeg havde ikke lavet den, men den smagte skønt: Rosastegt roastbeef med bagte rodfrugter, en salat med rødbeder og kapers + skøn waldorffsalat.
---


Desserten har jeg heller ikke selv stået for, men den var nu også skøn: Brombærhalløj med mandelbunde og brombærgelé på toppen, chokolademousse og vanilleis.





Så godt nytår!
Posted by Picasa

2 Comments:

At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Hvor ser der fantastisk ud......jeg bliver helt sulten :-)
Det er så skønt med madblogs, de kan give inspiration og glæde.

Hvis du har lyst er du velkommen til at slå et smut forbi min madblog :-)
Mange hilsner
Newyorkerbyheart

 
At 10:31 PM, Blogger Elnif said...

Tak for det. Ja, det smagte også rigtig godt.

 

Post a Comment

<< Home