Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, August 29, 2006

Übercool



Kan man være i Tyskland uden at spise Currywurst mit Pommes? Jeg tror det ikke. Så det blev naturligvis også afprøvet. Jeg vil sige, at fornøjelsen ikke var udelt. Jeg var meget sulten, da jeg indtog pølsen, så det var ok. Havde jeg tænkt ret meget mere over ingredienserne, havde jeg nok ikke indtaget den. Men hvad fanden? Hvis det ikke dræber dig, gør det dig stærkere, ikk'?

1 Comments:

At 5:05 PM, Blogger SW said...

Top geil billede! Vil dog lige tilføje at tyskerne og østrigerne faktisk kan byde på nogle fantastiske pølser, endda på supermarkedsniveau, hvilket man ikke kan sige om danskerne(med undtagelse af Slagter Lund, men han er jo også GUD)!

 

Post a Comment

<< Home