Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, August 29, 2006

Indisk i Berlin

I Kreuzberg på Oranienstrasse fandt vi denne fantastiske indiske restaurant. Betjeningen var venlig, og maden var virkelig god. Jeg har før oplevet, at tandoorikylling kan være lidt tør i det, men denne var saftig og smagfuld. Yoghurtsaucerne var dejlige til begge kødrette. Lammet var skønt, mørt, saftigt og smagfuldt. Alt i alt en virkelig god oplevelse. Og så blev det alt i alt inkl. drikkevarer (cola og øl) kun 28,90 euro (under 300 danske kroner).
Forskellige yoghurtbaserede saucer og en rød (chili?)sauce.

Lam i karry.


Ris.


Naanbrød.

Tandoorikylling.

1 Comments:

At 9:37 PM, Blogger SW said...

Nam Nam! Godt med noget aktivitet på den mundvandsdannende blog igen!

 

Post a Comment

<< Home