Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Tuesday, August 08, 2006

Inspireret


I dag blev jeg inspireret af dagens ret fra Meyers Deli. Jeg modtager hver dag en sms med info om, hvad dagens ret. Det er sjældent, at jeg rent faktisk køber maden, men jeg bliver tit inspireret, og det gjorde jeg også i dag.

Vi fik tagliolini med braiseret svinekød, cherrytomater, artiskokker og rucola.
Kød braiseres på panden, krydres med salt og peber. På med artiskokker (fra dåse), cherrytomater, citron, vand. Simre lidt. Til sidst rucola i. Pasta koges efter anvisningen. Vupti.

2 Comments:

At 11:23 PM, Anonymous Anonymous said...

wow, lækker blog du har her.
Jeg - som dig - ELSKER mad. Du er velkommen forbi min blog på
www.newyorkerbyheart.blogspot.com
hvis du har lyst :-)

 
At 11:35 AM, Blogger Elnif said...

Tak for din ros. Dejligt med endnu et sultent menneske i verden.

 

Post a Comment

<< Home