Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Friday, August 27, 2010

Lidt lyserødt

Dagen i går stod i hjerternes tegn. Det betød, at aftenens kage inspirerede frokostvalget, som bestod af godter fra Meyers Deli: Kernebrød, kyllingesalat og rødbedehumus. Rødbedehumusen er særligt god. Den består af kikerter, rødebede, cayennepeber, spidskommen, tahin m.m. Den eksakte opskrift kender jeg ikke, men jeg vil prøve at efterligne den en dag ved lejlighed, for den ER vitterligt virkelig god. (Kartoflerne var bare en rest fra forleden dag).










Til aftenes hjertefest blev det til en lagkage med hindbær og vanillecreme. Den lyserøde glasur er lavet af saft fra hindbærene, og de hvide hjerter er af hvid chokolade ... Kagen var så stor en succes, at den blev revet væk.
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home