Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Friday, May 20, 2011

Hjemmelavede nuggets


Nuggets ER bare et hit hjemme hos os. Men det er bare altid med en lidt dårlig eftersmag i munden, når ungerne har indtaget dem hos McD. Selvom de elsker det, går jeg tit derfra med følelsen af, at de ikke har fået noget som helst, som deres krop har brug for. Derfor har jeg tænkt over, om man ikke kan lave dem selv.

Hos Kids Fitness Central fandt jeg en opskrift, som jeg efterprøvede. Resultatet? Det var overraskende godt. Og med en hjemmelavet (ovnstegt) pommes frites, hjemmefoldede pommesfrit-holdere pyntet af ældste søn og hjemmerørt bbq-sauce (worchester, sennep og ketchup), så bliver det ikke meget bedre. Og hvad siger ungerne så?

"De smager godt, mor. Du er god til at lave mad, men hvis det ikke gør noget, jeg siger det, så kan jeg bedst lide dem fra McDonald's"
- "Men skat, de her er sunde, og dem må du få lige så tit, du vil ..."
"Ja, ok, de smager godt."
Posted by Picasa

2 Comments:

At 10:28 AM, Anonymous København restauranter said...

God snack som skal prøves. Tak for tippet :)

Hilsen

Oscar
http://københavnrestauranter.dk/

 
At 2:21 PM, Blogger Elnif said...

Hvor er det dejligt, at det kan inspirere. God appetit

 

Post a Comment

<< Home