Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Monday, November 06, 2006

Gæstechefkokken tog over

Som led i moderne time management er vores husstand nu udstyret med endnu en chefkok, hvis bedrifter jeg også vil beskrive fremover.


Første maddag bød på fiskefrikadeller, salat, kartofler, hjemmerørt remoulade og hvidløgsflûte.



Anden maddag bød på lasagne lavet af (1. chefkokkens) kødsovs, friske lasagneplader fra Irma og den bedste bechamel i mands minde. BRAVO!

 Posted by Picasa

2 Comments:

At 1:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Tjekket. Kan man mon købe sådan en chefkok på nettet?

 
At 8:17 AM, Blogger Elnif said...

Måske man skulle undersøge markedet og så evt. lave en netbutik. Jeg kan desværre ikke leje min ud eller sælge, da jeg først lige har taget ham i brug.

 

Post a Comment

<< Home