Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Wednesday, October 11, 2006

Lidt om Aarstiderne

Hver anden uge er jeg så heldig at få en Stor Mixkasse fra Aarstiderne. I det store hele er jeg rigtig glad for blandingen af grøntsager og frugter. (På et tidspunkt havde vi ret store problemer med leveringen - de gad simpelthen ikke bære varerne op på femte, men det problem lader til at være løst, og jeg er atter en tifreds kunde hos Aarstiderne.)

Jeg kan godt lide at få lidt af hvert, og så synes jeg, at det er interessant at blive introduceret til ting, som jeg måske ikke selv var faldet over i supermarkedet. Af interessante indslag kan bl.a. nævnes den røde grønkål, de røde gulerødder, butternutsquash.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home