Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Monday, November 06, 2006

Mere mad fra Milano

Lidt om burrata: Burrata er en ost, der minder lidt om mozzarella - den er om muligt endnu friskere dog, og så har den en flydende kerne, der minder om en mellemting mellem hytteret og flydende mozzarella, hvis man kan forestille sig det.


Det ser sådan her ud:



Her nogle forskellige lækre oste. De små i nord-vest er røgede oste (scamorze affumicate), så er der et stykke pecorino og et stykke asiago (så vidt, jeg husker)



Her lidt forskelligt pålæg; luftørret skinke i syd-vest, salame Milano i nord-vest, kogt skinke i nord-øst og fyldte små peberfrugter fyldt med tun etc. i syd-øst.

 Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home