Et sultent menneske skriver

Jeg elsker mad. Jeg tænker meget på mad, og engang imellem deler jeg med dig, hvad jeg spiser ...

Sunday, September 19, 2010

En aften på Davids Bistro

En hyggelig aften på Davids Bistro i Århusgade kan helt klart anbefales. Aftenen bød på en femretters menu, som startede med en lille snack, der bestod af timian-polenta med noget ansjos, kapers, tomat-halløj på.

Fin lille appetizer - meget lille.Forret var en laksetatar med blomkål og lakridspulver - nammenam.

Derefter kom der en consomé-agtig suppe, som de kaldte for jordskokker og svampe, krabbebouillon og brøndkarse. Sprøde jordskokkechips var der på toppen og en jordskokkecreme, som man så ploppede ned i. Det var meget kraftfuldt, og jeg kunne godt lide det.

Hovedretten bestod af svinekæber, sellerimos og rødbedeglacé, og det var også meget lækkert.

(Beklager meget kvaliteten på billederne - de er taget i hyggelig, dunkel belysning med et lousy mobiltelefonkamera)







0 Comments:

Post a Comment

<< Home